"Cu mine se petrece ceva. O viaţă de om." Marin Sorescu

Nu contează cât de departe suntem.. contează în ce direcție ne îndreptăm..

marți, 21 iunie 2016

Fragmente de gânduri

    Fac fotografii de vreo doi ani.. iau aparatul și ies pe afară, mă plimb aiurea, mă relaxează să caut 'imaginea' și când o văd Bang!! o imortalizez, o capturez pe vecie și apoi zâmbesc! Cee?? Tocmai am făcut o fotografie faină!
 
   Este o experiență grozavă.. un moment unic, special!
 
 Dar se întâmplă să stau o oră fără a face o poză și atunci încerc să regăsesc din trecutul meu ceva, orice.. un gând, o emoție, o idee, chipul unui prieten drag, o discuție..
 
 Și funcționeză! Brusc descopăr în jurul meu o mulțime de imagini ce așteaptă să fie trase în poze.
 
    O bună fotografie de amator are un caracter întâmplător (neprevăzut,  involuntar, ocazional) cu alte cuvinte se întâmplă lucruri pe care nu le poți controla tu că fotograf de exemplu un avion pe cer. Cam 90% dintr-o fotografie faină se datorează hazardului.
 
  Dar tu poți controla, decide asupra locului unde ești dar mai ales ce fotografiezi,  acel moment când să apeși pe buton..
10% se datorează raționalului, partea controlabilă..
 
   Personal cred că un program de editare ucide plăcerea de a fotografia, de a fi un amator cu zâmbetul pe buze. :)
  Nu mai trebuie să aștepți să treacă avionul pe cer, îl găsești pe google.
 Desigur este util în anumite situații de a corecta mici defecte dar atât.
 
  Dacă vrei să te relaxezi, ieși și caută 'imaginea'!
 
 Vei fi omul potrivit la locul potrivit!
 
  Acum câteva zile am făcut această fotografie pe lângă blocul meu. Am trecut de multe ori pe acolo dar atunci mi-a atras atenția. și Bang!




                             Ador să mă bucur de micile hazarduri frumoase!



  în link-ul de -aici- o secvență din filmul Ex Machina, avem o altă perspectivă:

- ART - not deliberate, not random, something in between!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu