"Cu mine se petrece ceva. O viaţă de om." Marin Sorescu

Nu contează cât de departe suntem.. contează în ce direcție ne îndreptăm..

luni, 11 ianuarie 2016

Romania Non Stop

    Am vazut destula reclama in jurul filmului 'Bucuresti non stop' regizat de catre Dan Chisu si eram curios sa vad opera, mai ales dupa o buna impresie din 'Si caii sunt verzi pe pereti'..si m-am gandit sa scriu un articol despre acest film..
    Cum nu.mi permit momentan sa merg la un cinema am zis sa-l vad online gratuit..groaznic..

    Am inceput cautarea pe sfantul Google..primul site.. reclame si inca trei pagini cu pariuri.
al doilea si mai multe reclame..al treilea avea printre omniprezentele si omniscientele reclame si un trailer..genial..extaz..delir..
..si tot asa pana cand am facut o asociere intre 'non stop' din titlul filmului si reclame.

     Si m-am decis sa scriu despre ELE si numai ele reclamele vesnice..
  A citit cineva un articol despre un studiu, scris de niste cercetatori dintr-o tara straina..nu conteaza, care spunea ceva de genul ca oamenii pot fi manipulati in ciuda credintelor, ca poti veni cu buldozerul sa ii darami casa si apoi sa-l intrebi daca nu are nevoie de cineva care sa-i construiasca o casa..
    Oamenii tind sa-si formeze o parere pozitiva fata de lucrurile pe care le vad des, zilnic si sunt mai reticenti, mai distanti fata de nou, de necunoscut..cu alte cuvinte, cu cat vezi mai des un lucru si parerea ta despre el va fi mai buna (atitudine = emotii+ rationamente + comportamente).
Si te vei trezi intr-un magazin plin de produse, culori, etichete, imagini..toate straine..Iti sare in ochi Colgate pentru ca ai mai vazut-o azi-dimineata la tv si o cumperi..

Nu! Nu! si Nu!

    Faptul ca azi am vazut, fortat, niste reclame la pariuri sportive nu-mi schimba deloc atitudinea mea fata de ele..nu le vad pozitive, constructive pentru mine..
    Ce gandesc acesti oameni care fac aceste reclame agresive? Ca o sa intru in transa si ca ma duc la prima agentie de pariuri, o sa pun un bilet pentru ca "norocul nu este intamplator" si o sa ma trezesc intr-un magazin cumparand o bormasina?
    Reclamele non-stop creaza o atitudine negativa contrar scopului sau...Dar oare citeste cineva asta? Intelege cineva ceva?

 Un magazin non-stop are sens..utilitate..scop..in fine..ma opresc aici..simt ca s-au pierdut niste legaturi.

    Cat despre film o sa-l tin minte si o sa-l vad la cinema intr-o buna zi..







2 comentarii:

  1. Am cumparat zilele trecute o cana de mustar..dupa ce s-a terminat mustarul am ramas cu cana..
    Pacat ca nu au inscriptionat numele firmei pe cana..dar este un alt mod de a face reclama!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru fiecare reclama vazuta , la site pt reclame, aveam pana acum in jur de sute de bormasini. Nu toata lumea se ia dupa reclame,pot spune fara teama ca nu ma mai uit la televizor!

    RăspundețiȘtergere