"Cu mine se petrece ceva. O viaţă de om." Marin Sorescu

Nu contează cât de departe suntem.. contează în ce direcție ne îndreptăm..

miercuri, 17 februarie 2016

Viola Beach

   La tv am gasit aceasta tanara formatie Viola Beach, ce suna destul de bine si transmite multa pozitivitate, energie, pasiune.. insa contextul prin care i-am gasit la tv a fost tipic.. dramatic, tragic.. accident de masina in urma caruia membrii formatiei s-au stins din viata..
   I-am ascultat.. mi-au placut si m-am intristat teribil ca au avut acest destin..
Ma infurie faptul ca nu i-am auzit, vazut mai devreme la tv intr-un reportaj despre tineri, despre viata si placerea de a trai.. NU! La tv nu se pot prezenta multe astfel de reportaje.. nu prezinta interes, nu face dom'le rating.. noua ne trebuie ceva cu un puternic mesaj: 'va avertizam ca urmatoarele imagini va pot afecta emotional'..

  Zilele acestea mare can-can cu inchiderea antenelor.. Nu le-au inchis inca?! Sa le inchida antenele si sa-si deschida mintile toti ce lucreaza acolo.. Cate emisiuni educative au promovat? Va amintiti ceva? Straduiti-va! Tot nimic? Un alt zero tv inchis..
Subiect inchis!

   Acum sa trecem la viitor.. Apreciez si urmaresc cu mare placere 'Garantat 100%' in fiecare duminica pe tvr1.. si va recomand tuturor sa aruncati o privire.. discutii interesante, subiecte infasurate intr-un decor atipic pentru romania anului 2016 si desfacute in mai putin de o ora..
Mai urmaresc ocazional 'Nocturne' tot pe tvr si citez pe gazda emisiunii: "Nocturnele sunt poveşti cu şi despre oamenii din mine şi din jurul nostru. "
 De asemenea o emisiune foarte draga si cunoscuta de toti tinerii Apropo tv.. doar am vrut s-o mentionez fara nicio descriere pentru ca merita..
Recent am inceput sa urmaresc pe tlc un documentar foarte impresionant 'Belief'.. si cand spun -merita vazut- trebuie sa ma crezi.. vezi titlul :))) (in fiecare luni la ora 21 pe tlc).

   Asadar la tv uneori gasim si emisiuni.. Voi ce urmariti la tv?

       Si acum sa ascultam niste Viola Beach link aici pentru ca merita!

Un comentariu:

  1. Sunt foarte putine programe de calitate la tv,in afara de cele speciale despre animale,planete,documentare etc, care merita urmarite. Romania,te iubesc este una dintre ele,plus cele mentionate de tine.

    RăspundețiȘtergere