"Cu mine se petrece ceva. O viaţă de om." Marin Sorescu

Nu contează cât de departe suntem.. contează în ce direcție ne îndreptăm..

miercuri, 6 iulie 2016

Mergem?

 -Mergem?
 -Păi nu mai stăm?
 -Nu, hai să plecăm, m-am plictisit.
 -Bine. Ce mâncăm azi?
 -Nu am nicio idee.
 -Fac niște paste??
 -Iar? Ce zici de o pizza?
 -Hm.. Nu. Vreau ceva deosebit azi.
 -Lămâie, tămâie și spăimâie.
 -Crap umplut cu legume la cuptor.
 -Să mănânc până crap?
 -Mai bine nu plecam, acum îmi e foame.
 -Nu începe. Vrei să ne întoarcem?
 -Au crapi în parc?
 -Doar porumbei.
 -Prea mici, pentru ce foame am acum.
 -Hai să bem ceva mai bine.
 -Aici la terasă?
 -Nu, acolo în mijlocul străzii.
 -Aceasta este modul tău subtil de a spune că sunt grasă?
 -Serios? Ce legătură are?
 -Ai schimbat subiectul brusc! iar.
 -Îmi este sete, aș bea ceva și nu vreau să mă gandesc doar la mâncare că nu-mi trece foamea doar cu gândul. Rabd în liniște!
 -Păi cumpără o apă! și mergem spre casă. Nu! Tu vrei să lenevești pe un scaun, să scrii despre sexuletul nostru de azi-noapte. Să treacă timpul aiurea așa o perioadă până ți se 'ridică' iar cheful. Să ai inspirație noaptea.
 -Iubito! Ieri aveam chef! Erai atât de atrăgătoare în rochia albă..
 -Ah.. deci azi nu mai chef! Ce? sunt grasă? și nu îți mai plac? Ți-ai dat seama de asta aseară în timp ce..? La asta te gândești tu?
 -Ce ai? Arăți foarte bine, te ador așa cum ești.
 -Serios? Să recit din ce ai scris azi-dimineață? Deschid și ghilimelele?
 -Auzi nu înțeleg de ce ești supărată! Ce s-a întâmplat? Aia e carte, ficțiune, creație, improvizație.. Dumnezeule!
 -Dacă nu mă mai vrei pleacă și gata!
 -Te vreau! Dar dacă o ții tot așa..
 -Abia aștepți să îți dau drumul, că porumbeii aia din parc, să zbori spre înaltul cerului, liber și nevinovat!
 -Tu chiar vrei să ne certăm??
 -Păi nu ne certăm deja? Scuză-mă am uitat să închid gilimelele.
 -Ajunge!
 -Îmi ajunge  punct .
 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu